czwartek, 9 listopada 2017

ChiodoPro - Black & White Style





Od pewnego czasu moim małym zamiłowaniem stały się hybrydy, dlatego zaprezentuję Wam lakiery hybrydowe firmy ChiodoPro.
Firma ta jest moją pierwszą, żadnej innej nie stosowałam na swoich paznokciach, więc nie mam możliwości porównania.


Ambasadorką jest nasza niepowtarzalna Edyta Górniak.
Do swojego manicure użyłam lakieru 701 i z najnowszej paletki "Black & White Style" zaprojektowanej przez Edytę Górniak 789 i 790.




Lakiery znane są z niesamowitej pigmentacji, krycia i trwałości z czym przekonałam się na własnych paznokciach.
Duża gama kolorystyczna ucieszy oko każdej kobiety i sprawi, że zdecydowanie się na konkretne kolory stanie się nie lada wyzwaniem !






nela







Udostępnij

11 komentarzy :

  1. Bardzo ładne kolorki! Ja używam lakierów z firmy Semilac i Neonail.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, zakochałam się w tych kolorkach - są rewelacyjne! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na hybrydy chodzę tylko do kosmetyczki, ale coraz bardziej zaczynam się przekonywać do robienia hybryd w domu, a te kolorki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tych lakierów i z tego co widzę w Internecie, nie są jakieś drogie. Jeśli piszesz, że są tak dobrej jakości na pewno spróbuję :) Tylko jakbyś mogła jeszcze napisać, jak wyglądają paznokcie po zdjęciu tych hybryd?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.loveinhome.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ponad dwa lata miałam hybrydy i moje paznokcie po ich zdjęciu były w lepszej formie niż teraz zdecydowanie. Lakier chronił je przed urazami, tylko do zdejmowania hybryd należy używać specjalnego płynu, a nie robić tego mechanicznie odłupując czy spiłowując.

      Usuń
    2. Ja osobiście ściągam hybrydy acetonem. Ale są Panie które za wszelką cenę unikają acetonu ponieważ boją się, że aceton bardzo niszczy paznokcie i dają sobie ściągnąć hybryde tylko za pomocą frezarki ☺

      Usuń
  5. Kolorki na Twoich paznokciach są cudowne! Wszystkie są w moim guście :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie mialam jeszcze hybryd robionych :p moze wreszcie sie skusze :D

    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/11/dress-kalina-kocemba.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie lekkie kolorki <3

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle połączenie tych kolorów wygląda świetnie. Ładnie się ze sobą komponują. Więc ja bym nosiła wszystkie na raz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze świetne połączenie ! Właśnie szukałam inspiracji na moje pazurki :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.